søndag 22. mars 2009

Heronbank, University of Warwick





Dyre og fugleliv på campus. Er faktisk et naturreservat ikke langt fra her jeg bor. Ender, gjess, svaner, ekorn og kaniner er noe av det jeg får øye på når jeg titter ut vinduet mitt, eller er på vei til bussen for å komme meg til Kenilworth Children s´ centre.

Nå er det laaangt mer grønnere ute her da! Påskeliljer og krokus i full blomst over alt!

Kommer sikkert noen vårbilder om ca. 152 dager;)

Jeg må være den værste bloggeren EVER!!! hehe! Jeg lærer så lenge jeg lever, og lærer så lenge jeg blogger... jaddajaddajaddAAaa!!

De ville kaninene og kaninungene som hopper rundt her på campus er det litt vanskelig å få tatt bilde av. men de er veeeldig søte:)

Gikk en tur i dag, har aldri sett så mange frosker på en sti før. neeesten litt ekkelt!.. Bare så vidt jeg klarte å unngå å skvise en av dem. Den lange bygningen er internate som jeg bor på. Heronbank.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar